logoped

У В А Г А ! 

З 15.08.2017р. пропонуємо заняття з логопедом

для діток,які мають проблеми мовлення.

Заняття проводитимуться за адресою : О.Теліги,53/2.

Запис за тел.: 

067-36-44-117

097-67-94-116

* * * * *

Додаткова інформація для батьків:

Логопед працюватиме :

- з дітьми від 2-х років, які мають затримку мовленнєвого розвитку.

- з дошкільнятами зі складними мовленнєвими порушеннями:

алалія,  дизартрія, загальне недорозвинення мовлення.

-з функціональними порушеннями звуковимови (коли потрібно поставити звуки).

Завдання додому даються  обов'язково. Досить часто вони потребують участі і контролю з боку батьків.
По скайпу заняття не проводяться, бо робота логопеда вимагає прямої взаємодії з дитиною, обстеження і роботи над її артикуляційним апаратом. Досить часто певної механічної допомоги та артикуляційного масажу. 
Заняття проводяться по 30хв., інакше діти втомлюються.
Для діток віком 5-6р. можлива тривалість до 40-45хв.
Перше заняття може тривати 40хв., для того, щоб обстежити дитину і провести анамнез, вислухати батьків. 
Кількість годин на тиждень: 2-3 заняття. Все індивідуально. 
Вихідний- неділя.  

 КОЛИ СЛІД ЗВЕРТАТИСЯ ДО ЛОГОПЕДА? 

Часто батькам говорять, що заняття з логопедом можна починати тільки тоді,коли дитині буде три роки. Це неправильно.Тим більше, що найчастіше й насамперед консультація логопеда необхідна мамі й татові,а вже потім дитині.

Робота з малюком (особливо, якщо він молодший 3 років) завжди набагато ефективніша,

якщо проводиться батьками! Роль логопеда в цьому випадку полягає в навчанні батьків

прийомів мовленнєвої компенсації та розробки комплексу заходів щодо подолання

мовленнєвої недостатності або конкретних дефектів. 
До логопеда слід звернутися, якщо: 
1. До 2 років у дитини не з'явилося мовлення (дитина мовчить) або словник дитини налічує не більше 10 слів. Кваліфікований фахівець (логопед) уміє не тільки виправляти і ставити звуки, але й стимулювати появу мовлення в дітей, які не говорять.
2. Дитині більше 4 років, а вона не вимовляє (чи неправильно вимовляє) звуки рідної мови. У цей час фонетична система повністю сформована, і дитина повинна говорити правильно.
3. Дитина почала повторювати перші звуки, склади, слова (заїкається).
4. Дитині більше 6 років, а вона не запам'ятовує вірші, не може переказати текст, порушує структуру слів (спотворює слова).